Pysäköinnin-
valvontaa

Reklamaatio

Valvontamaksuihin liittyviä reklamaatioita emme käsittele puhelimitse.

Valvontamaksuun liittyvät reklamaatiot tulee tehdä kirjallisesti 14 vrk kuluessa valvontamaksun saantipäivästä. Huomautuksessa tulee mainita asian numero, rekisterinumero, pvm, selvitys tapahtumien kulusta ja vastausosoite.

Valvoja kuvaa pysäköintiehtojen vastaisesti pysäköidyt autot siten, että valvontamaksun syy ja ajoneuvon rekisteritunnus käyvät ilmi. Autoilijan omasta huolimattomuudesta aiheutuneet valvontamaksut johtavat harvoin reklamaation hyväksymiseen.

Miten toimitan reklamaation?

Reklamaatiolomake

Lähettäjän tiedot

Nimi:

Osoite:

Postinumero:

Kaupunki:

Sähköposti:

Valvontamaksun tiedot

Asianumero:

Osoite:

Kaupunki:

Valvontamaksun syy

Rekisterinumero:

Ajoneuvon merkki:

Päivämäärä:

Kellonaika:

Reklamaation syy

Täytä kaikki pakolliset kentät.

Reklamaationne on vastaanotettu Parkkipartiolle.

Lähettämäsi reklamaatio käsitellään 14 vrk kuluessa vastaanottamisesta. Valvontamaksua ei tarvitse maksaa reklamaation käsittelyn aikana

Pysäköinninvalvonta
(08) 4154 1744